Cadeautips

In verband met drukte bij ons en onze transporteurs kan je bestelling vertraging oplopen.

Klachtenprocedure

Indien je een klacht hebt over een van onze producten, de levering van je bestelling of de aftersales, kun je contact met ons opnemen.
Hierin wordt een onderdeling gemaakt aan de hand van de aard van de klacht.

Mankement of ontbrekend onderdeel

Indien het een mankement of een ontbrekend onderdeel van een product betreft, verzoeken wij je ons serviceformulier in te vullen. Onze service afdeling zal vervolgens je klacht in behandeling nemen om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.
Onze service afdeling zal je binnen uiterlijk 3 werkdagen een inhoudelijke reactie geven.
Het serviceformulier is terug te vinden door op de volgende link te klikken: http://buffalo.nl/nl/service-form
Elke ontwikkeling omtrent een serviceaanvraag zal worden gecommuniceerd aan de klant.

Levering

Indien het een klacht betreft met betrekking tot de levering van je bestelling, kun je contact met ons opnemen via het volgende e-mailadres: sales@buffalo.nl
Onze klantenservice  zal je binnen uiterlijk 3 werkdagen een inhoudelijke reactie geven.

Aftersales

Indien het een klacht betreft met betrekking tot de aftersales, kun je contact opnemen met ons via het volgende e-mailadres: info@buffalo.nl
Onze klantenservice zal vervolgens je klacht in behandeling nemen en binnen uiterlijk 3 werkdagen een inhoudelijke reactie geven.

Mocht je klacht niet een van bovenstaande inhouden, dan verzoeken wij je contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: info@buffalo.nl
Je kunt ons ook bereiken op het volgende telefoonnummer: +31 (0)20 6675076 (lokaal tarief)

Doorgaands zullen wij je klacht binnen uiterlijk 3 werkdagen in behandeling nemen.

Geschillencommissie Thuiswinkel

Indien een ingediende klacht niet naar tevredenheid door ons wordt opgelost, verwijzen wij je naar de website van de geschillencommissie: www.sgc.nl of het Europese online geschillenplatform (ODR)
http://ec.europa.eu/consumers/odr/