Klachtenprocedure

Indien u een klacht heeft over een van onze producten, de levering van uw bestelling of de aftersales, kunt u contact met ons opnemen. Hierin wordt een onderdeling vermaakt aan de hand van de aard van de klacht.

Mankement of ontbrekend onderdeel

Indien het een mankement of een ontbrekend onderdeel van een product betreft, verzoeken wij u ons serviceformulier in te vullen.

Onze Service Afdeling zal vervolgens uw klacht in behandeling nemen om z.s.m. tot een oplossing te komen.

Onze service afdeling zal u binnen uiterlijk 3 werkdagen een inhoudelijke reactie geven.

Het serviceformulier is terug te vinden onderaan elke pagina of door op de volgende link te klikken: http://buffalo.nl/nl/service-form

Elke ontwikkeling omtrent een serviceaanvraag zal worden gecommuniceerd aan de klant.

Levering

Indien het een klacht betreft m.b.t. de levering van uw bestelling, kunt u contact met ons opnemen via het volgende e-mailadres: sales@buffalo.nl

Aftersales

Indien het een klacht betreft m.b.t. de aftersales, kunt u contact opnemen met ons via het volgende e-mailadres: service@joba.net

Mocht uw klacht niet een van bovenstaande inhouden, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: info@buffalo.nl

U kunt ons ook altijd bereiken op het volgende telefoonnummer: Tel: +31 (0)20 6675076 (lokaal tarief)

Doorgaands zullen wij uw klacht binnen uiterlijk 3 werkdagen in behandeling nemen.

Geschillencommissie Thuiswinkel

Indien een ingediende klacht niet naar tevredenheid door ons wordt opgelost, verwijzen wij u naar de website van de geschillencommissie: www.sgc.nl of het Europese online geschillenplatform (ODR)
http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/consumers-dispute-resolution/index_en.htm