Bezorgen

 Wij leveren in Nederland en België

 Gratis verzenden vanaf € 20,00

 Levertijd Nederland: op werkdagen voor 15.00 uur besteld de volgende werkdag geleverd

 Levertijd België: 2 werkdagen

 Kleine pakketten worden verzonden met GLS

 Grote pakketten worden verzonden met Peeters Vervoercentrale

Wij bezorgen in Nederland en België. Verzenden van bestellingen vanaf € 20,00 is gratis.
Voor bestellingen onder de € 20,00 brengen wij voor Nederland € 6,99 verzendkosten in rekening en voor België € 9,99 verzendkosten.

Levertijd en opbouw tijdens de coronacrisis

Op dit moment is het niet alleen druk bij ons, maar ook bij onze transporteurs.
In verband met het Coronavirus werken wij in ons magazijn bovendien met minder mensen om een veilige afstand te kunnen waarborgen.
Hoewel wij ons uiterste best doen de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, kan je bestelling vertraging op lopen.
Zodra wij je bestelling hebben overgedragen aan GLS of Peeters Vervoercentrale, zullen zij je bestelling zo snel mogelijk bezorgen.

Opbouw in Nederland is beperkt mogelijk, wil je zeker weten dat de opbouw mogelijk is, neem dan contact met ons op via e-mail.

Opbouw In België is in verband met de lockdown helaas niet mogelijk.

Leveringen in België met GLS worden maar één keer aangeboden en worden retour gezonden als je niet thuis bent.
Houd de track & trace dus goed in de gaten om je bestelling niet te missen.

Wij verzenden pakketten tot 32kg met GLS

Pakketten tot 32kg worden bezorgd door GLS. Op een postbusadres levert GLS geen pakketten af, gebruik daarom een regulier adres.
Mocht je niet thuis zijn wanneer jouw bestelling wordt afgeleverd, dan zal GLS een "niet thuis" bericht achterlaten. Dit is een kaartje met een "niet thuis code" erop, met deze code kun je via de GLS site een nieuwe afleverafspraak maken. Je kunt er ook voor kiezen om het pakket op te halen bij één van de vele pakket afhaalpunten van GLS.

Zodra het pakket door ons verzonden is ontvang je een track & trace code, met deze code kun je het pakket volgen via: http://gls-info.nl/

Wij verzenden pakketten boven de 32kg met Peeters Vervoercentrale

Pakketten boven de 32 kg worden bezorgd door Peeters Vervoercentrale.
Bij levering in Nederland ontvang je een bericht van Peeters Vervoercentrale, hierin staat op welke dag er geleverd gaat worden en ontvang je tevens de track & trace link.  Op de dag van levering kun je via deze link zien hoe laat de levering plaatsvind.
Mocht je geen link ontvangen dan kun je vanaf 8:30 uur bellen met nummer 020-5879600 voor een tijdsindicatie.

Bij levering van pakketten in België ontvang je geen bericht van de beoogde afleverdag, je kunt zelf contact opnemen met Peeters Vervoercentrale op telefoon 0031-205879600, zij zijn op werkdagen bereikbaar vanaf 08:30 uur.

Levertijd

Wij streven naar volledige levering uit voorraad van alle productgroepen en zullen alles in het werk stellen om jouw bestelling zo spoedig als mogelijk en binnen de aangegeven levertijd te leveren. Mocht een bestelling niet binnen de aangegeven levertijd geleverd kunnen worden dan brengen wij je direct via e-mail op de hoogte van de vertraging in de levering. Uiteraard behoud je het recht om in het geval de levertijd wordt overschreden, de order te annuleren.

Leverschema Nederland*

besteldag vóór 15.00 uur na 15.00 uur
maandag dinsdag woensdag
dinsdag woensdag donderdag
woensdag donderdag vrijdag
donderdag vrijdag maandag
vrijdag maandag dinsdag
zaterdag dinsdag dinsdag
zondag dinsdag dinsdag

* Voor levering op Vlieland, Terschelling, Ameland en Schiermonnikoog moet rekening gehouden worden met 48-uur extra levertijd

Leverschema België

besteldag vóór 15.00 uur na 15.00 uur
maandag woensdag donderdag
dinsdag donderdag vrijdag
woensdag vrijdag maandag
donderdag maandag dinsdag
vrijdag dinsdag woensdag
zaterdag woensdag woensdag
zondag woensdag woensdag

Levertijd bij een bestelling met meerdere artikelen:

Als je meerdere artikelen bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in één keer bij je te laten bezorgen. Wil je de artikelen liever niet onafhankelijk van elkaar geleverd krijgen dan kun je dit kenbaar maken per e-mail, telefonisch of in onze winkel. Vergeet niet je factuurnummer te vermelden in de e-mail of bij de hand te houden als je belt of langskomt.

Vragen over de levering

Heb je nog vragen over de levering van je bestelling, neem dan contact met ons op. Vergeet niet je factuurnummer te vermelden in je e-mail of bij de hand te houden als je belt.

Transport schade

Ondanks dat wij en onze vervoerders uiterst zorgvuldig met je bestelling omgaan, kan het voorkomen dat je bestelling schade heeft opgelopen tijdens het transport. Wij verzoeken je dan ook de pakketten te controleren op eventuele transportschade, schade aan de verpakking en compleetheid van de geleverde pakketten voordat je voor ontvangst tekent. Bij schade en/of manco’s dien je het pakket te weigeren en mee terug te geven aan de transporteur. Wanneer beschadigde of incomplete pakketten toch geaccepteerd worden kan de leverancier en/of het transportbedrijf niet aansprakelijk gesteld worden voor beschadigde en/of missende onderdelen.